زندگی خوش مزه
لبخند بزن...فردا روز بدتریه!!!
(وقت چرون 2)
تاريخ : شنبه 14 مرداد 1391برچسب:مطلب,طنز,جالی,خنده دار,باحال,مطلب طنز, | نویسنده : Arash6113
سفره عقد 
زن :عزیزم امید وارم همیشه عاشق بمانیم وشمع زندگیمان نورانی باشد. 
مرد: عزیزم کی نوبت کیک می شه؟ 

روز زن
زن:عزیزم مهم نیست هیچ هدیه ای برام نخریدی یک بوس کافیه 
مرد: خوشحالم تو رو انتخاب کردم اشپزی تو عالیه عزیزم (شام چی داریم؟) 

روز مرد 
زن :وای عزیزم اصلا قابلتو نداره کاش می تونستم هدیه بهتری بگیرم. 
مرد:حالا اشکال نداره عزیزم سال دیگه جبران می کنی (چه بوی غذایی می یاد) 

روز بعد از تولد بچه 
زن:وای مامانی بازم گرسنه هستی , (عزیزم شیر خشک بچه رو ندیدی) 
مرد: با دهان پر(نه عزیزم ندیدم , راستی عزیزم شیر خشک چرا اینقدر خوشمزه است) 

چهل سال بعد
زن :عزیزم شمع زندگیمون داره بی فروغ میشه ما پیر شدیم 
مرد :یعنی دیگه کیک نخوریم 

دو ثانیه قبل از مرگ 
زن :عزیزم همیشه دوستت داشتم 
مرد: گشنمه 

وصیت نامه

زن: کاش مجال بیشتری بود تا درمیان عزیزانم می بودم ونثارشان می کردم تمام زندگی ام را!! 
مرد:شب هفتم قرمه سبزی بدید

اون دنیا
زن : خطاب به فرشته ی مسئول :خواهش می کنم ما را از هم جدانکنید , نه نه عزیزم , خدایا به خاطر من(((وسر انجام موافقت می شه مرد از جهنم بره بهشت))) 
مرد :خطاب به دربان جهنم: حالا تو بهشت شام چی میدن


نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت2:32---12 آبان 1391
vai khoda...............ali bood...............migan mard ha aghleshoon to shekameshoone rast migan haaaaaaaaaaaa.........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







اسلایدر

خرید شارژ

خرید فیلم

خرید سریال